10 požymių, jog turėtumėte kreiptis į SEO specialistą

Kai kurie verslininkai nepasitiki SEO specialistais ir nori internetinę svetainę optimizuoti savarankiškai, nes teigia, kad SEO paslaugos per brangios. Jeigu konkurencija nėra didelė, o verslininkas turi pakankamai žinių apie SEO, tuomet toks sprendimas nėra prastas. Visgi anksčiau ar vėliau vis tiek prireiks specialisto pagalbos.

1. Manote, kad SEO nėra nuolatinis darbas

Jeigu dar nepradėjote atlikti optimizavimo ir esate nusiteikęs, kad užteks vos poros valandų, kad atsidurtumėte aukštoje pozicijoje, nusivilsite. SEO yra sunkus ir ilgas procesas, todėl, jeigu su tuo nesutinkate, iš karto perduokite darbus specialistams.

2. Internetinė svetainė bent kartą susidūrė su nuobaudomis

Deja, bet neretai internetinės svetainės gauna nuobaudas dėl netinkamai atliekamo SEO. Tokiais atvejais nėra lengva susigrąžinti pasitikėjimą ir gauti aukštą poziciją. Kartais tokiais atvejais lieka tik vienas variantas – keisti domeną. Visgi, jeigu to daryti nenorite, kreipkitės į skaitmeninio marketingo specialistą, kuris ras būdą, kaip susigrąžinti turimas pozicijas.

3. Manote, kad pasieksite norimus rezultatus tik talpindami turinį

Jeigu manote, kad aukštas pozicijas pasieksite vien turinio dėka, iš karto perduokite darbus specialistams. Nesupraskite klaidingai, turinys turi ypač didelę reikšmę SEO procesui, tačiau išorinis SEO nemažiau svarbus.

4. Neturite laiko, kurį galėtumėte skirti analizuodami SEO

Norite SEO atlikti greitai, tačiau visiškai nenori mokytis? Deja, bet tai rodo, kad nesate pasiruošęs atlikti SEO. Nesikankinkite ir perduokite šį darbą specialistui. Su tokiu požiūriu vis tiek nepasieksite norimų rezultatų.

5. Negalite skirti SEO daug laiko

Jeigu esate užsiėmęs verslininkas ir negalite SEO procesui skirti pakankamai laiko, tuomet negalvokite atlikti šį procesą savarankiškai. Deja, bet SEO nėra lengvas procesas, todėl reikės ne tik daug laiko skirti mokymuisi, bet ir atlikti daug darbų, kurie atims nemažai valandų per dieną.

6. Dirbate prie SEO, tačiau nematote rezultatų

Pasitaiko, jog kai kurie verslininkai atlieka optimizavimą kelis mėnesius ir nerimauja, jog nemato rezultatų. Stebėtis nereikia, per kelis mėnesius aukštų pozicijų nepasieksite. Visgi, jeigu metus atliekate SEO ir nematote jokių pokyčių, tuomet kreipkitės į specialistą.

7. Dirbate pagal senąsias SEO metodikas

Internetinės technologijos greitai keičiasi, SEO neatsilieka. Kiekvienais metais specialistai atranda vis daugiau SEO pokyčių. Be to, dažnai išleidžiami vis nauji algoritmai, kurie verčia keisti strategijas. Jeigu norite, kad senos metodikos padėtų jums pakilti į aukštas pozicijas, tuomet nusivilsite, kadangi tai nepadės pasiekti norimų rezultatų.

8. Nežinote, kokį poveikį gali turėti netinkamai atliekamas SEO

Netinkamai atliekamas SEO suteiks daugiau žalos, nei naudos. Nežinojote to? Tuomet perduokite darbus specialistams.

9. Esate vietinis verslas

Kartais SEO reikalingas vietiniams verslams. Tokiais atvejais SEO atlikti kur kas sudėtingiau.

10. Pasirinkti raktažodžiai nėra tinkami

Tinkamus raktažodžius sudėtinga parinkti, neturint reikiamų įrankių, todėl dažnai verslininkams nepavyksta pasirinkti reikiamų raktažodžių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *